I love you Ursula!

View previous topic View next topic Go down

I love you Ursula!

Post by Rod Farva on November 13th 2016, 11:00 pm

This is Officer Farva... gimme a liter of cola.

Hi all, I am Robbie from Kentucky.
avatar
Rod Farva
Newbie

Posts : 96
Join date : 2016-11-13
Location : Spurbury, United Kingdom

http://www.imdb.com/character/ch0012795/

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Rod Farva on November 13th 2016, 11:00 pm

Cool site btw
avatar
Rod Farva
Newbie

Posts : 96
Join date : 2016-11-13
Location : Spurbury, United Kingdom

http://www.imdb.com/character/ch0012795/

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Midnight Maiden on November 16th 2016, 11:00 pm

Damn you, you burger punk!

_________________
I was born into a scene of angriness and greed, and dominance and persecution. My mother was a queen, my dad I've never seen, I was never meant to be. And now I spend my time looking all around, for a man that's nowhere to be found. Until I find him I'm never gonna stop searching, I'm gonna find my man, gonna travel around. 'Cos I'm a wrathchild. I'm coming to get you, oooh yeah.
avatar
Midnight Maiden
Newbie

Posts : 13
Join date : 2016-07-31
Age : 27
Location : Nebraska

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Sleazy E on December 10th 2016, 9:02 pm

Farva #1, Farva #1.

_________________
str8 outta compton
avatar
Sleazy E
Youngling

Posts : 147
Join date : 2016-07-25
Age : 37
Location : compton

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Squidward on March 26th 2017, 9:59 pm

say car ramrod
avatar
Squidward
Newbie

Posts : 3
Join date : 2016-08-01
Age : 36
Location : under the sea

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Jennie on March 28th 2017, 7:57 pm

Hi, and welcome!

_________________
"Like a ghost I'm gonna haunt you. Ruby, Ruby, when will you be mine?" ~Bjork
avatar
Jennie
Admin

Posts : 289
Join date : 2016-07-24
Age : 31
Location : The Dark Side of the Moon

http://celebrityslaughter.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Tickleshits on April 5th 2017, 9:16 pm

I'd buy a million dollar car.
avatar
Tickleshits
Newbie

Posts : 5
Join date : 2017-04-05
Location : Pirate Bay

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by ===Kaiden=== on April 27th 2017, 3:31 am

Greetings and salutations, welcome to the site!

_________________
RIP Biggie Smalls
avatar
===Kaiden===
Newbie

Posts : 34
Join date : 2016-07-31
Age : 24
Location : The OC

Back to top Go down

Re: I love you Ursula!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum